Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwrot towaru

Formularz odstąpienia od umowy

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Jak odesłać paczkę?

Zapakuj produkty do paczki i dołącz fakturę/paragon. Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej. Kliknij w link poniżej:

 

ZWRÓĆ PRODUKT

 

Zwrot towaru do sklepu stacjonarnego – jak to działa?

Nasz sklep stacjonarny jest w Twojej okolicy? Tam również możesz dokonać zwrotu. Zabierz ze sobą produkty oraz fakturę/paragon i przyjdź do nas, my zajmiemy się resztą.

 

Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Anulowanie zamówienia

Co zrobić jeśli chcę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować kontaktując się z nami telefonicznie: 52 354 85 57 lub pocztą elektroniczną: market@chp-pasze.pl

Jeśli paczka została już wysłana - proponujemy trzy szybkie i skuteczne rozwiązania:

  1. Po wysyłce zamówienia możesz zrezygnować z przyjęcia paczki od kuriera.
  2. Po odbiorze przesyłki możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy.
  3. Jeśli wybrałeś opcję dostawy do salonu stacjonarnego, a nie zamierzasz odbierać zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta po otrzymaniu wiadomości SMS z zaproszeniem po odbiór przesyłki. Pozwoli nam to na zwrot środków bez konieczności wizyty w sklepie.

 

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie może zostać anulowane przez jeden z czynników:

  • brak finalizacji płatności,
  • utrudnioną komunikację między systemem płatności a naszą bazą danych,
  • niedostępność produktu podczas kompletacji zamówienia.

Przepraszamy za występujące niedogodności.

 

Czy mogę modyfikować zamówienie?

Po zatwierdzeniu zamówienia jego modyfikacja jest niemożliwa.

Proponujemy trzy szybkie i skuteczne rozwiązania:

  1. Po wysyłce zamówienia możesz zrezygnować z przyjęcia paczki od kuriera.
  2. Po odbiorze przesyłki możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy.
  3. Jeśli wybrałeś opcję dostawy do salonu stacjonarnego, a nie zamierzasz odbierać zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta po otrzymaniu wiadomości SMS z zaproszeniem po odbiór przesyłki. Pozwoli nam to na zwrot środków bez konieczności wizyty w sklepie.

Czy można zmodyfikować adres dostawy?

Zmiany adresu dostawy można dokonać kontaktując się z nami telefonicznie: 52 354 85 57 lub pocztą elektroniczną: market@chp-pasze.pl

Ważne! W przypadku wyboru dostawy przesyłki za pośrednictwem paczkomatu InPost, z powodu regulacji Inpost nie ma możliwości zmiany wyboru miejsca dostawy na inny paczkomat niż wskazany w zamówieniu.

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium