Formularz odstąpienia od umowy
Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
Jak odesłać paczkę?
Zapakuj produkty do paczki i dołącz fakturę/paragon. Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej. Kliknij w link poniżej:
Zwrot towaru do sklepu stacjonarnego – jak to działa?
Nasz sklep stacjonarny jest w Twojej okolicy? Tam również możesz dokonać zwrotu. Zabierz ze sobą produkty oraz fakturę/paragon i przyjdź do nas, my zajmiemy się resztą.
Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Anulowanie zamówienia
Co zrobić jeśli chcę anulować zamówienie?
Zamówienie można anulować kontaktując się z nami telefonicznie: 52 354 85 57 lub pocztą elektroniczną: market@chp-pasze.pl
Jeśli paczka została już wysłana - proponujemy trzy szybkie i skuteczne rozwiązania:
- Po wysyłce zamówienia możesz zrezygnować z przyjęcia paczki od kuriera.
- Po odbiorze przesyłki możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy.
- Jeśli wybrałeś opcję dostawy do salonu stacjonarnego, a nie zamierzasz odbierać zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta po otrzymaniu wiadomości SMS z zaproszeniem po odbiór przesyłki. Pozwoli nam to na zwrot środków bez konieczności wizyty w sklepie.
Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?
Zamówienie może zostać anulowane przez jeden z czynników:
- brak finalizacji płatności,
- utrudnioną komunikację między systemem płatności a naszą bazą danych,
- niedostępność produktu podczas kompletacji zamówienia.
Przepraszamy za występujące niedogodności.
Czy mogę modyfikować zamówienie?
Po zatwierdzeniu zamówienia jego modyfikacja jest niemożliwa.
Proponujemy trzy szybkie i skuteczne rozwiązania:
- Po wysyłce zamówienia możesz zrezygnować z przyjęcia paczki od kuriera.
- Po odbiorze przesyłki możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy.
- Jeśli wybrałeś opcję dostawy do salonu stacjonarnego, a nie zamierzasz odbierać zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta po otrzymaniu wiadomości SMS z zaproszeniem po odbiór przesyłki. Pozwoli nam to na zwrot środków bez konieczności wizyty w sklepie.
Czy można zmodyfikować adres dostawy?
Zmiany adresu dostawy można dokonać kontaktując się z nami telefonicznie: 52 354 85 57 lub pocztą elektroniczną: market@chp-pasze.pl
Ważne! W przypadku wyboru dostawy przesyłki za pośrednictwem paczkomatu InPost, z powodu regulacji Inpost nie ma możliwości zmiany wyboru miejsca dostawy na inny paczkomat niż wskazany w zamówieniu.