Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwrot zamówienia

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

 

Jak odesłać paczkę?

Zapakuj produkty do paczki i dołącz fakturę/paragon. Jeśli zwracasz paczkę w naszym opakowaniu pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.

 

Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na poniższy adres:

Centrum Hurtowe Pasz - market

Przemysłowa 7a

88-300 Mogilno

 

Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.

 

Zwrot towaru do sklepu stacjonarnego – jak to działa?

Nasz sklep stacjonarny jest w Twojej okolicy? Tam również możesz dokonać zwrotu. Zabierz ze sobą produkty oraz fakturę/paragon i przyjdź do nas, my zajmiemy się resztą.

 

Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

 

Anulowanie zamówienia

Co zrobić jeśli chcę anulować zamówienie?

Zamówienie można anulować kontaktując się z nami telefonicznie: 52 354 85 57 lub pocztą elektroniczną: market@chp-pasze.pl

Jeśli paczka została już wysłana - proponujemy trzy szybkie i skuteczne rozwiązania:

  1. Po wysyłce zamówienia możesz zrezygnować z przyjęcia paczki od kuriera.
  2. Po odbiorze przesyłki możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy.
  3. Jeśli wybrałeś opcję dostawy do salonu stacjonarnego, a nie zamierzasz odbierać zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta po otrzymaniu wiadomości SMS z zaproszeniem po odbiór przesyłki. Pozwoli nam to na zwrot środków bez konieczności wizyty w sklepie.

 

Dlaczego moje zamówienie zostało anulowane?

Zamówienie może zostać anulowane przez jeden z czynników:

  • brak finalizacji płatności,
  • utrudnioną komunikację między systemem płatności a naszą bazą danych,
  • niedostępność produktu podczas kompletacji zamówienia.

Przepraszamy za występujące niedogodności.

 

Czy mogę modyfikować zamówienie?

Po zatwierdzeniu zamówienia jego modyfikacja jest niemożliwa.

Proponujemy trzy szybkie i skuteczne rozwiązania:

  1. Po wysyłce zamówienia możesz zrezygnować z przyjęcia paczki od kuriera.
  2. Po odbiorze przesyłki możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty dostawy.
  3. Jeśli wybrałeś opcję dostawy do salonu stacjonarnego, a nie zamierzasz odbierać zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta po otrzymaniu wiadomości SMS z zaproszeniem po odbiór przesyłki. Pozwoli nam to na zwrot środków bez konieczności wizyty w sklepie.

Czy można zmodyfikować adres dostawy?

Zmiany adresu dostawy można dokonać kontaktując się z nami telefonicznie: 52 354 85 57 lub pocztą elektroniczną: market@chp-pasze.pl

Ważne! W przypadku wyboru dostawy przesyłki za pośrednictwem paczkomatu InPost, z powodu regulacji Inpost nie ma możliwości zmiany wyboru miejsca dostawy na inny paczkomat niż wskazany w zamówieniu.

 

Jak złożyć reklamację?

 

Reklamacja towaru poprzez odesłanie do sklepu online

Zapakuj produkty do paczki i dołącz fakturę/paragon. Pamiętaj o usunięciu starej etykiety adresowej.

 

Przesyłkę opłaconą z góry (na własny koszt) odeślij na poniższy adres:

Centrum Hurtowe Pasz - market

Przemysłowa 7a

88-300 Mogilno

 

Ważne! Zachowaj potwierdzenie nadania przesyłki aż do momentu rozliczenia Twojego zwrotu. Dokument ten potwierdza, że wysłałeś do nas paczkę.


Reklamacja towaru w sklepie stacjonarnym

Nasz sklep stacjonarny jest w Twojej okolicy? Tam również możesz dokonać reklamacji. Zabierz ze sobą produkty oraz fakturę/paragon i przyjdź do nas, my zajmiemy się resztą.


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium